۱۳۹۰ فروردین ۱۲, جمعه

اینم از سهم من

آقای ده نمکی
من از اسراییل پول نمی گیرم. اگر می گرفتم در این خراب آباد نمی ماندم. هوس قدرت هم ندارم، حکومت بر تحفه هایی چون تو لطفی ندارد. حسودی ام هم نمی شود، من از بچگی به چیزهایی که به کل وجودشان بتوان خندید حسودی نکرده ام. بنابراین اراجیفی که به دشمنانت نسبت میدهی، به من نمی چسبند. با در نظر گرفتن این نکته، این جمله را از من داشته باش:

مرده شور خودت و ایدوئولوژی ات و طرفدارانت را ببرم

میدانی قسمت خوشگل قضیه کجاست؟ اگر تمام جمعیت کره زمین هم می رفتند فیلمت را می دیدند، باز همین جمله را تحویلت می دادم

۴ نظر:

  1. damet garm , in harfe milyon ha az mast be in in jire khor ha va

    پاسخحذف
  2. آخی مرسی اصلا انتظار دیدن کامنتتو نداشتم، خوشحالم کردی :)

    پاسخحذف
  3. واسه بلاگ زدن اینجا
    فیلترشکن میخواست.
    منم نداشتم!
    مجبور شدم بلاگفا بمونم !

    ده نمکی بیچاره رو هم ول کن !
    کسایی هستن که میتونن تحملش کنن !

    پاسخحذف
  4. چی بگم رضا، مشکل شاید از یه قسمت دیگه باشه اونم از جانب خود مردم، این همه تفکر و حرف و این همه زحمت و روشن کردن قضیه ولی انگار ملت جای ماه نوک انگشت رو فقط می بینن، همین میشه که با اون همه مشکلات که در طی این مدت پیش اومد با مث گاو سرشون رو میندازن میرن فیلم رو هم میبینن و کلی هم میخندن و چقدر هم توصیه میکنن این جفنگیات مسعود نمکی رو . تنها کار ممکن اینه که بشینی و بزاری به حال خودشون بمونن و تاسف بخوری به حال دگمیتشون

    پاسخحذف