۱۳۸۹ تیر ۲۸, دوشنبه

آیت الله فسیل

همه آشغالا انقدر دیر می پوسن،  یا چشای من اینجوری می بینه؟

۱۲ نظر:

  1. مرداد ما ايراني ايم از كسي اجازه نمي‌گيريم!

    پاسخحذف
  2. eric جون همه‌شون اينطورين حتي پوست موز و پرتقال!

    پاسخحذف
  3. به نظر من همه ی پوسیده های آشغال آیت اللهند. یا شایدم فکر من اینجوریه؟

    پاسخحذف
  4. پوسیده .. فقط باید یکی بندازتش دور..

    پاسخحذف
  5. ادمای خوب زود میرن

    پاسخحذف
  6. تو آشغالی که اینقده موندی....

    پاسخحذف
  7. اول اینکه درسته که من هر غلطی تو زندگیم کردم و می کنم اما هر جا که لازم باشه حرفم رو می زنم
    دوما اینکه من نفهمیدم درست منظورتون چی بود
    سوما اینکه شما اگه خیلی آدم درست و با منطق و خلاصه هر چی غیر آشغال هستید که نباید اینطور حرف بزنید پس معلوم می شه که خودتون آشغالترید
    چهارما ما هر چی داریم از همین علماست
    پنجما وای به حالتون .........
    ششما اگه کامنتمو پاک کنید خیلی نامردید
    هفتما به جای این چرندیات به فکر آخرتتون هم باشید
    هشتما دیگه خسته شدم چیزی نمی گم
    نهما باقیش با خودتونه دیگه
    دهما از ما گفتن بود
    و آخرش هم که می دونم تو گوش هیچکدومتون نرفت
    فعلا

    پاسخحذف
  8. این بالاییه ژانریه واسه خودش ها

    پاسخحذف
  9. کامنتات توی ویبلاگا با نوشته هات فرق دارن. مشکوک میزنیا!
    اینم وب منه graykidfa.wordpress.com

    پاسخحذف