۱۳۸۹ خرداد ۱۰, دوشنبه

بین دو نیمه

از اولین پستم در این وبلاگ 205 روز یا شش ماه و 24 روز گذشته و در طول این نیم سال آمار نسبتاً خوبی به دست آورده... هرچند که از آماری که تو فیدبرنر ارائه میشه نتونستم سر دربیارم بالاخره.. یه روز میگه هزار تا بازدید داشتی .. یه روز میگه 170 تا مشترک داری فردا میگه 208 تا شدن فرداش باز میگه 170 داری و از این قبیل ولی بـُعد دهقانی شخصیتم پس از نظری کوتاه به نمودار مربوطه پی به این مهم می برد که انگاری بازدید بدک نیست. درسته که سر سال برای وبلاگ تولد می گیرن ولی اینجانب مصمم هستم مثل توزیع های لینوکس هر شیش ماه یکبار یه فیدبکی بگیرم از خوانندگان. لذا لختی از آن گودر معظم بکشید بیرون و کامنتی مرقوم بدارید و نظرتان را منعکس بفرمایید تا کمی مشعشع شویم.

راستی، برای یه کاسه کردن مراجعین و مخاطبین، طبق سنتی مسبوق به سابق در وبلاگستان، تقاضا می شود اکیداً جون نوامیستون فقط و فقط با همین آدرس فید آناماز رو دنبال کنید:



۱۴ نظر:

  1. تو یکی از معدود آدمایی هستی که شکل ِ خودت مینویسی، اکثر نوشته هات متوسط به بالاست.ذهنتم خلاقه.خودت رو بپا مَرد

    پاسخحذف
  2. یوهوووووووووووووووووووووو
    ما هم جزو خوانندگانیم...اومدیم بیرون که اعلام حضور کرده باشیم D:

    پاسخحذف
  3. اِ تو هم که شربت می خوای :D
    ما که اینجا رو دوست داریم
    درباره فید هم من که زبونم پشم در آورد از فیدبرنرم استفاده کنند خوبه که تو موفق بشی
    اگه راهی پیدا کردی به من هم بگو

    پاسخحذف
  4. مستان سلامت میکنند ..... بعد لینکت میکنند ، فالو و اینا که بماند

    پاسخحذف
  5. خیلی وقت نیست نوشته هات رو می خونم . مغزم رو هم چِلوندم تا بلکه نظری بدم ولی نظرم نمیاد . فقط در همین حد که ما هم گهگاهی به اینجا سرک میکشیم . راضی باش !

    پاسخحذف
  6. از معدود آدم هایی که هم مینیمال هاش جالبه هم ماکسیمال هاش!
    فقط یه کم تنوع بده به نوشته هات.موضوع ها رو بیشتر کن.اکثرا دور حکومت/وضعیت اجتماعی و دین میچرخی.

    پاسخحذف
  7. جدی و رک . بی پروا و معترض
    اگه بسیجی بودی از اونها بودی که خواهر و مادر ملت رو ...آره
    یه کم تنوع موضوع رو زیاد کن
    می خوامت

    پاسخحذف
  8. از 10 میتونی نمره 7 رو به خودت اختصاص بدی ، منم خیلی وقتا اینجا سر میزنم.

    پاسخحذف
  9. ببخشید دوست گرامی اگر ترکی نوشتم و متوجه نشدی ... گمان می کردم ترکی بلدی ... من هم خودم ترک نیستم ... در هر صورت حرف بدی نزدم

    پاسخحذف
  10. ما که از اولش بودیم، از اینکه از وضعیتت راضی هستی خوشحالم.

    پاسخحذف
  11. اول از اسم وبلاگت خوشم اومد فيدت رو دنبال كردم . نميدونم كدوم فيده الان چكش ميكنم .
    خوب مينويسي در حد + 100 لايك !
    اينم اولين كامنت من تو وبلاگت .

    پاسخحذف
  12. من فائزه هستم، رفیق ِ قدیمی
    وبلاگت را دوست دارم(!)
    نقطه.

    پاسخحذف
  13. یک قلب می تپد
    که فیلتر شد
    یادت آمد خوش حافظه؟

    پاسخحذف