۱۳۸۸ بهمن ۱۵, پنجشنبه

اربعین حسینی

چــلّه بزرگِ امام هم تموم شد و برف آزادگی نبارید

۶ نظر:

  1. یافت می نشود گشته ایم ما.

    پاسخحذف
  2. من فکر می کنم بعضی بد بختیامون ریشه در همین اعتقاد داشتن یا نداشتن داره.
    ورد پرس هم مبارک.
    البته خط مشی وبلاگم این نیست. ولی یه دفعه داغ کردم و اینا رو نوشتم.

    پاسخحذف
  3. من امیدی به باریدنش ندارم..چون آزاده ای نداریم

    پاسخحذف
  4. سلام
    در مورد اين دعوت ما : شما ديدي كه طرف مياد تو وبلاگت ميگه : چه وب خوبي داري ! چه زيبا مينويسي ! بهم سر بزن و اينا ! اين دعوت ما هم تقريبا نثله هميناس با اين تفاوت كه رسمي و به شكل دعوت نامه اس !حالا ما نتظار نداريم كه كسي مارو لينك كنه يا بالعكس بلكه منظور همون دعوت به خواندن وبلاگم هست ! همين! متوجه شدي؟!

    پاسخحذف
  5. در باب سیاسی نگاری بنده هیچ ادعایی ندارم.فقط جگر است که بابت این کشور و مردم و جنبش می سوزد.
    به قول شاهین نجفی :
    چیزی دارم میگم اگه بشه برا فردا /پس تیزی رو بذار زمین قلمو بردار
    هدف کل کل نیست ، برا ما بده ها !/ پس فرقی نمی کنه هر کی اوساآ برپا!
    شما اگر بهتر بلدید :بفرما !

    مذهب کوبی برداشت شماست . من می نویسم خرافه ستیزی.جهل ستیزی.

    پاسخحذف